• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Фестиваль - конкурс "ВОСКРЕСНИ, ПИСАНКО!"

Фестиваль - конкурс "ВОСКРЕСНИ, ПИСАНКО!"

2019-02-25

Положення

про І та ІІ етапи П’ятого фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!»

  1. Загальні положення

1.1. Це положення визначає порядок проведення І та ІІ етапів П’ятого фестивалю-конкурсу «Воскресни, писанко!» (далі – Конкурс).

1.2. Організаторами Конкурсу є управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради та Мукачівський центр дитячої та юнацької творчості.

1.3. Мета та завдання Конкурсу:

- розвиток творчих здібностей учнівської молоді;

- залучення широкого кола підлітків та молоді до вивчення звичаїв українського народу у сфері декоративно-ужиткового мистецтва;

- виховання національно-патріотичних почуттів, гордості за свою країну, рідний край;

- надання учням можливості виявити свою індивідуальність, а також працювати в команді при створенні колективних композицій.

2. Учасники Конкурсу

2.1. У Конкурсі беруть участь заклади загальної середньої та позашкільної освіти.

2.2. На конкурс подаються роботи, виготовлені власними руками за номінацією:

1) Писанка (роботи мають бути представлені в таких техніках виконання) :

- традиційна писанка розтопленим воском (батикова техніка);

- «Дряпанка»;

- «Мальованка»;

- «Зернівка»;

- писанка, прикрашена бісером;

- писанка, виготовлена у техніці квілінг;

- писанка, виготовлена з глини.

2) Тематична композиція «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»:

- представляються атрибути Великодня: декоративні кошики,писанки, рушники, стилізовані декорації фольклорного характеру, що відтворюють пасхальні звичаї і традиції.

3) Великодній рушник :

- представляються художня вишивка, серветка-рушничок святкової тематики для великоднього кошика: три зразки у різних техніках (на вибір): хрестик, гладь, мережка, вирізування, бісер, квілінг та інші із зазначенням інформації про автора. Для оцінювання техніки виконання вишивки зворотний бік рушника повинен бути відкритим. В іншому випадку бали за техніку виконання робіт враховуватись не будуть.

3. Організація та проведення Конкурсу

3.1. Конкурс проводиться в два етапи:

- перший –– у закладах загальної середньої освіти та закладах позашкільної освіти з 18 лютого до 18 березня 2019 року ;

- другий – міський – 19 березня-25 березня 2019 року.

3.2 І етап Конкурсу організовують і проводять заклади загальної середньої освіти та заклади позашкільної освіти;

3.3. ІІ (міський) етап Конкурсу організовують та проводять управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради та Мукачівський центр дитячої та юнацької творчості відповідно до цього Положення.

3.3. Для організації та проведення Конкурсу створюються оргкомітети та журі, склад яких затверджується наказом закладу освіти (І етап), управління освіти, молоді та спорту (ІІ етап). Оргкомітети вирішують усі питання, пов’язані з підготовкою та проведенням Конкурсу, забезпечують організаційно-методичну допомогу колективам та окремим учасникам, створюють журі зі спеціалістів. Журі підводить підсумки, визначає кращі роботи для участі в наступних етапах Конкурсу. До участі в наступному етапі Конкурсу допускаються переможці попереднього, про що свідчить протокол засідання журі.

3.4. Вимоги до матеріалів учасників Конкурсу.

Для участі у ІІ (міському) етапі Конкурсу кожен заклад освіти до 15 березня 2019 р. на електронну адресу (home.school@mukachevo-rada.gov.ua) Мукачівського центру дитячої та юнацької творчості надсилає Заявку згідно з рішенням журі щодо підсумків І етапу Конкурсу

3.5. Вимоги до конкурсних робіт та їх експозицій:

У Конкурсі беруть участь роботи, виготовлені власними руками заздалегідь. Заклад освіти представляє на Конкурс як колективні, так й індивідуальні роботи. Писанки, вишивані рушники за орнаментальними мотивами повинні відповідати регіональним та загальнонаціональним художнім традиціям. На кожній писанці має бути закріплена стрічка, за допомогою якої можна прикріпити виріб до Великоднього дерева. Крім того, до стрічки потрібно прикріпити інформацію про:

- назву роботи; - техніку виконання;

- автора роботи, клас,вік;

- повну назву закладу освіти.

За бажанням авторів до робіт додаються текстові матеріали з описом технології виготовлення писанки, історією її орнаментики тощо.

Кожен заклад освіти представляє експозицію, яка включає не більше, ніж 30 експонатів – писанок, 2 тематичні композиції та 3 великодні рушники(на вибір за технікою вишивки).

Загальна експозиція ІІ (міського) етапу Конкурсу буде розміщена 20-25 березня 2019р. у фой’є МЦДЮТ.Експозиція оформляється представниками кожного закладу освіти самостійно 19 березня 2019 з 10.00 до 12.00 год.

4. Організаційний комітет ІІ етапу Конкурсу

4.1. Для організації, проведення й підбиття підсумків ІІ етапу Конкурсу створюється організаційний комітет, склад якого затверджується наказом управління освіти, молоді та спорту.

4.2. Організаційний комітет очолює голова, який здійснює розподіл повноважень між його членами та керує роботою з організації й проведення Конкурсу.

4.3. Члени організаційного комітету Конкурсу:

створюють необхідні умови для забезпечення порядку проведення Конкурсу та успішної роботи його учасників;

приймають за поданням журі рішення про визначення переможців Конкурсу та їх нагородження;

позбавляють учасників Конкурсу права подальшої участі в ньому у випадку порушення ними Положення Конкурсу;

сприяють висвітленню результатів Конкурсу у фахових періодичних виданнях і засобах масової інформації.

5. Журі Конкурсу

5.1. Для визначення переможців усіх етапів Конкурсу створюється фахове журі за місцем їх проведення. Кількість членів журі становить від 5 до 9 осіб.

5.2. Склад журі ІІ (міського) етапу Конкурсу затверджується наказом управління освіти, молоді та спорту.

6. Визначення та нагородження

переможців та учасників Конкурсу

6.1. Результати проведення всіх етапів Конкурсу розглядає і затверджує організаційний комітет за поданням журі.

6.2. Підведення підсумків ІІ (міського) етапу Конкурсу проводиться членами журі 21 березня 2019 року.

6.3. За підсумками ІІ (міського) етапу Конкурсу на підставі рішення журі визначаються переможці:

– окремо серед закладів загальної середньої освіти, які набрали найбільшу кількість балів за конкурсні роботи;

– окремо серед закладів позашкільної освіти, які набрали найбільшу кількість балів за конкурсні роботи;

- індивідуальні або колективні роботи.

6.4. Критерії оцінювання конкурсних робіт навчальних закладів на ІІ (міському) етапі Конкурсу:

Естетичне оформлення експозиції – 5 балів.

Номінація Писанка:

- наявність робіт у різноманітних техніках виконання (традиційна писанка розтопленим воском, ,,Дряпанка”, ,,Мальованка’’, ,,Зернівка’’, писанка, прикрашена бісером, писанка, виготовлена у техніці квілінг, писанка, виготовлена з глини) – 10 балів;

- відповідність регіональним традиціям щодо розпису, орнаменту, кольористики – 5 балів;

- уміння за допомогою знаків-символів розкрити тему – 5 балів;

- естетичне враження та художній рівень робіт – 5 балів.

Максимальна кількість балів – 30 балів.

Номінація Тематична композиція «Традиції пасхальних свят: від давнини до сучасності»:

- оригінальність та креативність у розкритті сюжетної лінії Конкурсу-15 балів;

- якість оформлення та представлення композиції-15 балів.

Максимальна кількість балів – 30 балів.

Номінація Великодній рушник :

- відповідність тематиці Конкурсу, регіональним традиціям щодо орнаменту, кольористики – 10 балів;

- техніка виконання (якість вишивки) – 10 балів;

- естетичне враження та художній рівень робіт – 10 балів.

Максимальна кількість балів – 30 балів.

За підсумками журі переможці серед закладів освіти нагороджуються грамотами управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради та подарунками. Переможці- індивідуальні, колективні будуть нагороджені грамотами управління освіти, молоді та спорту Мукачівського міськвиконкому.

Додаток 1

до Положення про проведення фестивалю-конкурсу

„Воскресни, писанко!”

З А Я В К А

на участь у ІІ (міському) етапі Пятого фестивалю-конкурсу

«Воскресни, писанко,

представлених робіт від

(повна назва закладу освіти)

№ з/п

Автор роботи (ПІБповністю)

Клас, вік

Назва розробки

Техніка виконання

Назва гуртка

Керівник ________________________ (Ініціали, прізвище)

(МП)

Кiлькiсть переглядiв: 193

Коментарi